Odata cu debutul asteptat cu interes al primei sale colectii pe 20 iunie, in cadrul Saptamanii Modei de la Paris, muzicianul si designerul american le-a oferit fanilor o idee despre ceea ce pot astepta de la conducerea sa – si a folosit-o pe Rihanna pentru a face acest lucru.
Plasand pop-starul – in toata splendoarea sa de gravida – pe un panou publicitar impresionant de pe malul fluviului in fata faimosului Muzeu d’Orsay din Paris, campania sugereaza faptul ca moda barbateasca a lui Pharrell va fi probabil mai concentrata pe atitudine, energie si stil contemporan decat pe gen. Pentru cei care nu au avut norocul sa vada campania personal, Pharrell a facut cinstea de a posta pe Instagram o fotografie cu el in fata creatiei sale, cu simpla descriere “Louis Vuitton Men Spring-Summer 2024”. Desi a fost publicata acum doar cateva ore, imaginea a adunat deja peste 147.000 de aprecieri si continua sa creasca.
Campania il arata pe superstarul din Barbados intruchipand imaginea femeii moderne in miscare – imbracata intr-o camasa de piele pixelata intr-o combinatie de culori in carouri negru si gri, tinand in mana o varietate de genti colorate si voluminoase, decorate cu motivele distinctive ale LV si strangand o cafea. Desi aparitia sa este intotdeauna binevenita, alegerea Rihannei in campania de debut nu este surprinzatoare, avand in vedere relatia de prietenie de lunga durata dintre cei doi – se zvoneste ca Pharrell ii ofera asistenta in dezvoltarea mult asteptatului sau album.