Exista ceva ce Angelina Jolie nu poate face? Actrita castigatoare a premiului Oscar, ambasadoarea Natiunilor Unite si sfanta certificata isi face cunoscuta puterea in moda. Nu, nu vorbesc despre triumfurile sale de pe covorul rosu (rochia ei Atelier Versace care a dezvaluit piciorul la Oscarurile din 2012), ci vorbesc despre Atelier Jolie, brandul de moda dezvaluit de vedeta luna trecuta pe Instagram. Ca si cum aceasta nu ar fi fost deja suficient de entuziasmant, Jolie urmeaza pasii fiecarui director creativ prin colaborarea cu un alt brand iconic. Pentru prima colaborare a Atelier Jolie, se asociaza cu nimeni altul decat Chloe.
“De indata ce am auzit despre viziunea Angelei pentru Atelier Jolie, am crezut in ea. Este o modalitate de a ridica pe altii prin frumusetea confectionarii hainelor si prin profunda ei preocupare pentru mediul inconjurator”, a explicat directorul creativ al Chloe, Gabriela Hearst, in comunicatul de presa de ieri. “Este o onoare pentru mine ca Chloe va fi primul colaborator pentru Atelier Jolie, deoarece ambele au idei inalte pentru imbunatatirea speciei noastre. De aceea iubesc atat de mult atat pe Angelina, cat si pe Chloe.”
Desi se stie putin despre Atelier Jolie in afara fotografiilor de referinta vagi de pe Instagramul brandului, acesta este descris ca fiind “un colectiv creativ pentru exprimarea de sine” si “un exercitiu in feminitatea moderna”. In timp ce Chloe este cunoscut pentru abordarea sa distincta boema a feminitatii, alegerea de a colabora cu acesta depaseste aspectul estetic. In 2021, Chloe a fost una dintre primele marci care a obtinut certificarea B Corp, una dintre cele mai exigente certificari care evalueaza impactul social si mediul al unei marci.