MAC Cosmetics: Împuternicirea Comunității LGBTQ+ prin Frumusețe și Egalitate

MAC Cosmetics, o marcă de frumusețe renumită, a fost întotdeauna recunoscută pentru angajamentul său față de diversitate și individualitate.

Cu o istorie bogată în sprijinirea comunității LGBTQ+, MAC nu doar că a revoluționat industria cosmeticelor, dar a devenit și un susținător al drepturilor egale și al acceptării. Prin eforturile sale filantropice și campania iconică VIVA GLAM, MAC a contribuit în mod semnificativ la creșterea conștientizării și strângerea de fonduri pentru organizații care luptă pentru instaurarea egalității sexuale, de gen, rasiale și mediatică. Acest articol explorează inițiativele impactante ale MAC și parteneriatul său durabil cu comunitatea LGBTQ+.
De la înființarea sa în 1984, MAC Cosmetics a servit ca un refugiu sigur pentru comunitatea LGBTQ+. Acesta a sărbătorit și a primit cu brațele deschise persoane de toate identitățile de gen, orientările sexuale și expresiile, distrugând barierele și stereotipurile sociale. MAC a prezentat în mod constant modele și ambasadori de marcă diversi, inclusiv emblematicul RuPaul, care a devenit primul chip al rujurilor VIVA GLAM în 1994. Prin plasarea figurilor LGBTQ+ în prim-planul campaniilor sale, MAC a încurajat acceptarea și a provocat normele sociale în industria frumuseții.

Brațul filantropic al MAC, MAC AIDS Fund, a fost înființat în 1994, odată cu lansarea colecției de rujuri VIVA GLAM. Încă de la început, inițiativa VIVA GLAM a avut ca scop sprijinirea persoanelor afectate de HIV/SIDA. Cu fiecare achiziționare a unui ruj VIVA GLAM, toate veniturile sunt direcționate către MAC AIDS Fund, furnizând finanțare esențială pentru cercetarea, tratamentul și programele de prevenire a HIV/SIDA. De-a lungul anilor, această inițiativă a strâns peste 500 de milioane de dolari, având un impact semnificativ în lupta împotriva HIV/SIDA.
Într-un gest istoric, MAC Cosmetics a anunțat prima Zi a Donațiilor VIVA GLAM, care va avea loc pe 9 iunie, pentru a comemora Luna Mândriei. Spre deosebire de anii precedenți, când încasările erau limitate la colecția emblematica

Previous Article
Next Article

Related Articles

TOUCH Magazine – The 5 Makeup Trends That Will Define Your Year From Bold Eyes to Flawless Skin
dr-amalia-anghel-fondator-skinmed-clinic-bucuresti-2024
M BEAR-2-SET3

SIGN UP FOR
TOUCH NEWSLETTER