Adidas Originals și brandul ucrainean emergent KSENIASCHNAIDER impresionează în acest sezon printr-o colecție care propune o serie de item-uri neconvenționale.
Înființat în 2011 de Ksenia și Anton Schnaider, KSENIASCHNAIDER este o casă de modă independentă cu sediul la Kiev, care se concentrează pe crearea unor articole de îmbrăcăminte și accesorii upcycled din denim. Fiecare piesă a brandului are un stil îndrăzneț și jucăuș, ce combină viziunea artistică a Kseniei și logica minimalistă a lui Anton, propunând o viziune alternativă a articolelor vestimentare.
Fiind fidelă elementelor esențiale ale brandului KSENIASCHNAIDER, colecția propune o perspectivă nouă asupra unor item-uri adidas emblematice. Aceasta include piese din denim – blugi, jachete, rochii – care au detalii unice precum margini uzate și tăieturi voluminoase. Aceste interpretări fresh ale stilului clasic adidas ies în evidență, oferind treningurilor, corsetelor și rochiilor un finisaj deosebit.
Această colaborare a fost elaborată pentru generațiile care nu încetează să rămână fidele propriilor convingeri și valori. Colecția adidas Originals x KSENIASCHNAIDER a fost lansată începând cu 1 iulie și se găsește în magazinele selecționate adidas din București și din țară.
Despre KSENIASCHNAIDER
KSENIASCHNAIDER este un brand de modă durabilă ucraineană, fondat în 2011 de duo-ul Anton și Ksenia Schnaider. În 2016, KSENIASCHNAIDER a inventat o siluetă unică din denim – demi-denim, ce reprezintă o combinație neobișnuită de pantaloni scurți și blugi ce a fost una dintre cele mai virale tendințe din 2017, conform Lyst. Noua siluetă a fost aprobată cu succes de mass-media globală Dazed, Vogue, Highsnobiety și, de asemenea, a fost purtată de celebrități precum Bella Hadid, Celine Dion și Dua Lipa. Designul durabil și unic, cu tăieturi și tehnici distinctive sunt caracteristici semnificative ale brandului KSENIASCHNAIDER.
Despre adidas Originals
Inspirat de bogata moștenire a adidas,adidas Originals este un brand de lifestyle creat în 2001. Acesta are la bază arhiva adidas, continuând să evolueze prin angajamentul său de a crea produse inovatoare și prin capacitatea sa de a susține creativitatea și curajul noilor generații. Prin logo-ul Trefoil care a fost folosit pentru prima dată în 1972 și susținut de cei care modelează și definesc cultura creativă, adidas Originals continuă să fie pionier în ceea ce privește îmbrăcămintea sport streetwear.
Creative Market Agency
ADIDAS