H&M Beauty continuă cu reimaginarea liniei sale de produse de înfrumusețare, lansând cea de-a treia și ultima campanie din cadrul conceptului Make Up Stories. Campania încurajează iubitorii de frumusețe prin portretizarea machiajului ca fiind începutul oricărui moment important și memorabil. Raoúl Alejandre, Global Makeup Artist al H&M Beauty, este forța creatoare din spatele tuturor look-urilor prezentate în această campanie, unde creativitatea sa joacă un rol și mai predominant.
Cu această lansare, H&M Beauty revine la elementele de bază cu o pânză curată, pornind de la baza frumuseții cu fondul de ten lichid de lungă durată Fond de ten Prowear Flawless ca erou al campaniei.
"Această formulă este hidratantă, fără greutate și se acumulează ușor, permițându-vă să creați un look cu acoperire ușoară sau completă fără probleme", spune Raoúl, aplicând-o cu un burete din sortimentul de instrumente de machiaj H&M Beauty.
Fondul de ten reformulat și reambalat este disponibil într-o gamă de trei subtonuri - rece, cald și neutru - în 40 de nuanțe și este completat de anticearcăn Acoperă-mă!.
DESPRE PICĂTURA DE FUNDAȚIE
FOND DE TEN PROWEAR FLAWLESS, 14,99 €
Fondul nostru de ten lichid de lungă durată, formulat cu acid hialuronic, are un finisaj mat natural și este non-comedogenic. Aplicați-l cu un burete de machiaj sau o pensulă pentru un aspect fără cusur. Produs vegan de înaltă calitate.
ACOPERĂ-MĂ! 8,99 €
Folosiți anticearcănul nostru corector pentru a crea un voal de culoare nedetectabil, acoperind eficient cearcănele, decolorările și imperfecțiunile, fără a se încreți sau a se depune în pori sau linii fine. Tamponați cu vârful degetului sau cu un burete pentru o acoperire luminoasă, cu aspect natural, care durează. Produs vegan de înaltă calitate.