E clar că timpul este extrem de prețios și că ne dorim să avem cât mai multe tipuri de activități 5 în 1 dacă se poate, care să ne salveze și câteva zeci de minute. Cam așa este exercițiul „”Kettlebell Swing”, iar acum o să va povestesc despre beneficiile acestei metode de mișcare.

1. Lucrează întregul corp.

Kettlebell Swings vă oferă un antrenament complet pentru corp într-un singur exercițiu, care lucrează aproape întreaga parte inferioara, core-ul, spatele, umerii.

2. Reprezinta un exercițiu incredibil de eficient.

Nu numai că acest exercițiu vă va face mai puternic, ci și ritmul cardiac se va îmbunătăți într-un timp scurt, „Kettlebell Swing” devenind unul dintre cele mai bune exerciții pe care le puteți face.

Publicitate

3. Vă vor ajuta să funcționați mai bine în situații reale

Modul în care „Kettlebell Swing” lucrează mușchii este mult mai aproape de modul în care vă miscati în viața de zi cu zi față exercițiile de bază tradiționale. Acest lucru il face un exercițiu extrem de funcțional, care vă va ajuta cu totul, de la amplificarea ridicarii valizei într-un avion, până la a vă juca cu copiii dumneavoastră la un loc de joacă.

4. Poate ajuta la reducerea durerilor de spate și accidentarilor

În timp ce o mare parte din antrenamentul tradițional de rezistență nu antreneaza foarte mult musculatura lombara, kettlebell swings sunt excelente pentru acest lucru – și vă pot ajuta să evitați sau să reduceți accidentarile și durerile rezultate din faptul că aveți un Core slab. Dar nu faceți prea multe daca sunteti incepator, pentru a nu cauza durerea acestor mușchi mai putin folositi. Făcând 10-15 repetări pentru 2 și 3 seturi este excelent pentru începători.

5. Sunt minunate pentru condiționarea și arderea totală a grăsimilor.

Publicitate

Kettlebell Swing este un exercițiu de intensitate ridicată, ceea ce înseamnă că te va condiționa și te va ajuta să arzi grăsimile în mai puțin timp decât exercițiile de intensitate moderată. Faceți 100 de repetari la rând și veți vedea ce vreau să spun!

Încercați să adăugați kettlebell swings la antrenamentele HIIT (high intensity interval training) pentru un antrenament extrem de eficient avand un minim de accesorii.

Publicitate

Adaugă comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Publicitate